• тел: (057) 731-33-65
  • м. Харків, пров. Плетнівський, 5

КНТЕУ

Харківський інститут фінансів

Київського національного торговельно-економічного університету

Харківський інститут фінансів


Нові спеціалізації

Нові спеціалізації

СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ

«МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ»

Спеціальність

 «Міжнародні економічні відносини»

Форма навчання:  денна. Термін навчання: бакалавр – 4 роки

МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ – ЦЕ МОЖЛИВІСТЬ:

  • навчатися та подорожувати;
  • поглиблено вивчити іноземну мову;
  • проходити практику у різних країнах світу;
  • працювати у посольствах та  консульствах;
  • створити власний туристичний бізнес.

Фахівець з міжнародного туризму після закінчення навчання може працювати: фахівцем з організації туризму; керівником туристичного комплексу, фірми або агентства; гідом-країнознавцем міжнародного туризму; спеціалістом з діловодства в туризмі; консультантом зі стандартизації, ліцензування та сертифікації туристичних послуг; спеціалістом з корпоративного обслуговування в туризмі; інспектором з туризму; співробітниками консульств.

 

Предмети конкурсного відбору (ЗНО):

  1. українська мова та література;
  2. іноземна мова;
  3. географія або математика.

СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ

 «МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ»

Спеціальність

 «Менеджмент»

Форма навчання:  денна. Термін навчання: бакалавр – 4 роки.

 

Любиш пізнавати світ, відкривати щось нове для себе, незвідані країни, що ваблять своєю незвичайною культурою і традиціями?! Або ти вдало контролюєш роботу інших і здатен мотиваційно впливати на людей?

Твоє покликання, твоє місце навчання – кафедра менеджменту.

 

Менеджер з туризму – це фахівець, який займається організацією, формуванням, продажом та обслуговуванням туристичного пакету клієнтів.  Нині це одна з найбільш затребуваних професій в індустрії відпочинку та розваг.

В обов’язки менеджера з туризму входить:

  • планування і складання програми туристичних турів, маршрутів, розрахунок їх вартості;
  • бронювання та продаж квитків та  місць в готелях;
  • оформлення туристичної документації, візове забезпечення;
  • проведення та аналіз маркетингових і рекламних кампаній;
  • взаємодія з іншими контактними організаціями та укладення договорів;
  • виконання адміністративних функцій.

Предмети конкурсного відбору (ЗНО):

  1. українська мова та література;
  2. математика;
  3. географія або іноземна мова.
Отримай
Новини